mercoledì 23 febbraio 2011

Tervitused Ungarist

Tere. Minu nimi on Jaama ja ma olen ... loodetavasti suveks trimmis. :D
Ehk siis uus liige ühise eesmärgi suunas liikumisel. Olge minu vastu head.
Ma ei tea kas on vaja, aga ma märgiks ära, et parim omadus viimasel ajal minu juures on mu juuksed, mis teiste sõnul pidavat olema nõnda pehmed, et neil võiks magada. Kui neid oleks piisavalt.

Ma ei alusta hästi, sest mul oli täna 17-tunnine päev kodust ära ...

Hommikul kell 7:30!!! kodus: praemuna koos saiaga
Lõunal kohvikus: kohvi koos pizzasaiakesega
Pärastlõunal tänava peal: kohupiimasaiakese
Pärast pärastlõunat kohvikus: kuum (paks) šokolaad
Loengus: jõin vett
Pärast õhtust loengut nö restoranis: falafel juurviljadest (türgi mõjud)
Kellegi korteris Riski ajal: vastikud soolapähklid
Öösel kodus: üks õun, prantsuse salaami ja camambert saiaga. voodi kõrval on õlleklaas veega. pool liitrit.



J.

Nessun commento:

Posta un commento