martedì 25 gennaio 2011

Teisipäev, tume lilla.

Ühesõnaga olen terve päeva arvuti taga istunud. Liikunud ainult korraks kloostri tänavale(~200m) ja siis Toome poodi, ning need lugematud korrad kööki. Halb. Pean trenni leidma.

Söömingud: (nagu esimen lõik reedab on täna köögis käidud palju)
Jogurt+kamapallid+banaan
--> hommik
Püreesupp + aavo leib--> lõuna oode (plaan oli jäta lõuna vahele, sest täiskõhuga ju batuudile minna ei saa )
Paneeritud kõrvitsajupid + tomat+hapukoor --> lõuna
Tass jogurtit + mandariine + 2kohukest + banaan--> kogu päevavältel kestnud näljendamine
Lugematu kogus teed ja kohvi
Tundub nagu polekski palju ja tervislik on. Usun, et trimmi nii
küll ei saa  :S
Jaani laulukese saatel lähen nüüd, kaloreid kaotama (uni põletab neid rohkem kui telku vaatamine ;)  

on lõppen'd tööke
ja algab ööke
ei mingit müra
ei mingit kära

uni tule rutuga
et magama ma jääks
kata oma tekiga
et väsimus must läeks

olen homme parem
kui olin eile
olen homme parem
kui olin täna
....



PS! Pean veel mainima, et see vale keelne blogger tegi just mu elu raskemaks, ta ei saa wordist aru päris nii nagu vaja. Lootsin otse wordist bloggida :)
 TTT

2 commenti:

  1. minu arvates peaksid sa tegema endale kindlad sòògikorrad, niiet hommik-lòuna-òhtu (vòi rohkemgi), sest kui syya yksikuid asju koguaeg, siis esiteks, see pole hea seedimisele ja teiseks rikub ka hambaid. ma ise olen ka tàpselt selline, aga yritan sellest harjumusest kuidagi lahti saada, et koguaeg nàksida midagi.


    ps tore jaani lauluke :D


    (àkki saab seda keelt kuidagi muuta? ma tegin ju selle siin itaalias...)

    RispondiElimina
  2. Hmm tead ma arvan et see on suurepärane mõte!
    Söömine regulaarseks!
    siis ma saaksin äkki kuidagi oma ööpäeva süsteemi ka korda, noh ja sisi kui õigel ajal ei söö sisi ei söögi ja järgmine kord rohkem ei söö :D karistus noh.
    Mõte hea igaljuhul TÄNKJUU!!!
    mõtlen ta läbi ja võtan kasutusele.

    RispondiElimina