mercoledì 26 gennaio 2011

kolmapäev.

hommikuks klaas vett, tass kohvi ja suits. 9ks kooli. koju jõudsin pool6, siis sõin jupi kirjut koera, jõin tassi teed ja klaasi vett. lõunaks oli suits.

mul on piinlik siia kirjutada juba.....:$

hommikul ja õhtul teen 10kätekõverdust ja 30istukiletõusu. praegu rohkem ei jaksa. aga varsti on juba parem....:))))
ja täna käisin mööda linna igalpool. ..mõnna oli. olen seni autoga linnas ringi traali-vaalitanud. nüüd võtsin vastu otsuse, et enam autoga ei sõida. linnas mitte. :))


tiiu laulukesega meenus mulle see varahommikupoolik noti ees kui kogu rahvaga kätest kinni hoidsime ja sõbralaulu laulsime. ilus hommik.....:) täpselt nädal tagasi......:D

m.

1 commento:

  1. pòhimòtteliselt vee- ja suitsu pàev :D neid ju ka vaja. mmmmmmmm tahaks ka suitsu, kui ma loen vòi mu raamatus kòik suitsetavad koguaeg!

    nii

    ma màletan, kui ma ka vahepeal yritasin teha harjutusi hommikul vms, ja siis mu ema naeris ja ytles, et "mina tegin ka omal ajal":D see on mul koguaeg meeles, ja ma tean ise ka, et kui entusiasm peal on, siis teen, aga tegelikult kui mitte KOGUAEG teha, siis jààbki soiku. vb sinuga on teistpidi. sulle soovin jaksu ja jòudu! :D ma yritan siin palju kòndida ka... ja hea, et sinagi keskkonda kaitsed! aga samas, yks spordiala ei teeks ju paha.

    RispondiElimina