sabato 29 gennaio 2011

Eile ja täna

eilne õhtu oli tore ja jutuküllane.Pilleka juures vitsutasin õunu ja pirne,seeni ja hapukurki,sest võileviatort oli lihaga,seega mitte mulle,aga mind see ei heidutanud.Paar tükki Kaja tehtud marjakooki ja siiiiiiiis tirss kordil:D oli tort Eva,minu ja Pilleka lemmik,see mõnus roosa sefiirtort kohupiimaga..mmm..see oli hea,jõin ka väikse tassi kohvi..ja juttu jätkus kauemaks,..lõpetuseks üks suur tass piparmünditeed...ja veel üks tass teed:D...ammu teada tõde,et kui  mina ja Pillekas kokku saame, siis meie kaagutamine ei lõppe enne kui kumbki meist nõrkeb ja  pikali kukub.vms..hahahaha..:Dmagama sain alles kell 4, läksin maale koju,no ja seal muidugi ilutses laual kogu oma hiilguses väga maitsev kringel. sõin tüki,teise...ka kolmanda....ega see kolmas ju ilma neljandata ei jäänud..ja  siis läks lugemine sassi..hahahahaa:D..mhhh maisaanud ju...ssee on lihtsalt niiiiiiiiiiiiiii hea kringel...aga õnneks kui hommikul kaalusin,siis oli kaal isegi vähenenud,võrreldes eelmise korra kaalumisega....ma arvan, et sellised pugimised-mugimised tulevad mul sellest,et unerežiim on sassis..:/..hmm,peaks sellega vist midagi ette siis võtma!!!!
...täna ärkasin veits peale 11. isu polnud.jõin ühe klaasi virsikumahla ja sõin õuna...viimasel ajal olen olnud suht isutu. nomaiteasiis..votnii..
S.

1 commento:

  1. ai-ai mis vitsutasid òòsel :D aga vahepeal vòib ju jàrgi anda.. kui ERITI maitsev on.

    a ja mulle meeldib su jutustusi lugeda :D vàga sisukad! saab ka muust teada, kui ainult sòòmisest! :) keep on goin!



    r

    RispondiElimina