venerdì 21 gennaio 2011

Andke abi

Nii, eile olin tubli, ràiiiigelt kòmpisin, sest oli palju asjaajamist. tegelt mòned kypsised sòin tee kòrvale àra òhtul.

mm...aga praegu. àrkasin mingi paar tundi tagasi ja sòòn mingeid sokolaadi-kypsise asju (120g) appii need on nii head ma ei saa pidama! kohe on otsas. :S:S loodan, et jòuan pàevaga need àra kulutada! aga kuidas? joon vett tàiega. tàna teen pikema kòndimis-tripi kuskil ka.


aga paljastusest.. tavai paneme asjad kirja! aint et mul pole kuskil end kaaluda... aga ma enam-vàhem tean. niiet siis:

http://www.toitumine.ee/kalkulaatorid/ alusel:

kaal: 65kg
pikkus: 175cm

Kehamassiindeks: >40 rasvumise III aste



r

2 commenti:

  1. nalja teed w,mille järgi sa oma KMI arvutasid,seda arvutatakse kaal jagatud pikkuse(m) ruuduga seee on siis 65 jagatud (1,75 ruudus)3,0625=21,2244898
    nii et kõik on vägagi okis!:)

    alakaal 18,5 KMI
    normaalne 18,5-24,9 KMI
    ülekaal 25-29,9 KMI
    Rasvumine üle 30 KMI

    info raamatust "Sa oled see,mida sööd" G.McKeith

    mina
    kaal: 66kg
    pikkus 168 cm

    KMI on siis 23,38..
    seega on mille kallal tööd teha:P

    RispondiElimina