venerdì 28 gennaio 2011

oeh..lugesin teie vahvaid sissekandeid,selline tunne on nagu oleks rongist maha jäänud,aga kuna mul arvutit läheduses vahepeal polnud, siis pole ka  midagi kirjutanud.
Nädal möödus süües,vahel liigselt ,vahel jälle tagasihoidlikumalt,keha nõuab mingil hetkel kaneelisaiu ja shokolaadi ja ka muud paska,andsin alla ja täitsin alandlikult  keha nõudmised...mhh...
muidu söön korraliku isevalmistatud sooja toitu,siis tean täpselt,mis toidus on....
kuigi teed joon agaralt,siis vahel tunnen,et ma ikkagi ei tarbi vedeliku piisavalt, nahk on päris kuiv,kuigi see on kindalsti tingitud ka külmast,siis ikkagi arvan,et peaksin vett rohkem jooma,vahel nagu kohe unustan joomise ära,selle vastu peaks aitama,see kui võtta lihtsalt üks pudel,kas siis suur või väike,ja sealt juua,siis on kindalt teada, palju vedeliku on tarbitud...aga mul põle ju pudelit..,mõttes mõlgub see ilus roheline klaasist pudel,mis mul Pannikasse jäi.vuhuhu,ei tea kas ta seal ka alles on,kogu aeg ei viitsi uusi pudeleid osta.
Liigutan ennast tantsides,see on hea..aga autoga sõidan ikka liiga palju ringi,see on paha...samas ma ei taha üldse välja külma kätte minna,,,enam pole üldse harjunud,aga peaks uuesti ennast külmaga harjutama... jah,ja sauna tahaks ka...saun pidi aitama külmaga harjuda,kuskilt jäi kõrvu,täpselt ei tea...kahjuks...
tänasest päevast nii palju,et olen nüüd varem ärganud nii 11,10 ja täna isegi pool 9 ajal...sõin  hommikuks aavo ja kaupo leivad(ehk siis 2 avokaado leiba)teed jõin ka...nüüd on kõht tühi,,,tegin endale karahelbeputru kõrvitsaseemnete,oliivõli ja meega,,,muud lihtsalt pole Õnnes mul süüa,aga pole lugu,puder teeb kõhule ainult head,suure tassi teed joon ka ära...õhtust veel ei tea midagi..täna on Pilleka lõpupidu.seal saab siis ilmselt kooki ja morssi..vuhuu...ja päris õhtul on hea pidu gennis,aga kas sinna ka lähen ja vahest ehk ka mõne joogi joon,seda veel ei tea ..elame näeme...
edaspidi katsun olla usinam sissekandaja...siis saab täpsema ülevaate,muidu on jama...

olege siis mõnusad ja ärge pugige pohukiimasaiu ;):D

S.

Nessun commento:

Posta un commento