giovedì 10 febbraio 2011

eile õhtul/öösel ampsasin veel kübemeid sellest maitsvast saiast ja jõin tassi teed suhkruta..
tänane hommik sõin müslit piimaga..
siis lõunal sõin pastat tuunikalaga ja siis ühe pindi õllet ja 5 sokolaadiküpsist! aaaaah... sellegipoolest ma tantsisin pärast üsna hoogsalt!
seejärel läksin "jooksma" mingi tunnikese, õigemini ma kõndisin, sest läksin koguaeg ülesmäge ja see oli päris kurnav, kuid pärast trenirovkat oli hea tunne :)
õhtul 9 ajal sõin spagette oma tava-plögaga ja parmesaniga ja kaks bruschettat.. ja vett kogaeg olen kah tarbind.
ja nüüd jõin tassi suhkruta rohelist teed ja lähen unedemaale ciaoooooooooo


r

3 commenti:

  1. hei Rea,kle kas teil seal muidu midagi tumedast jahust ka on asju,mingi sepiku taolist ja teraviljadest?sest ma vaatan et kuigi sa sööd korralikult jne. tarbib sa siiski üsna palju nisujahutooteid-pastad,bruschettad,ja banninod ja muud seesugused...nisujahu pidi seedimist takistama,panema kõhu kinni ja muud sada häda veel tekitama.ma tean tglt,et ega seal ei ole nii lihtne seda "õiget" toitu saada ja eriti kui rahaga ka kitsas ja nii maitsavad toidud ümberringi.aga lihtsalt sulle teadmiseks või tähelepanekuks..aga muidu oled tubli,oled juba mingeid muutusi ka märganud?
    S.

    RispondiElimina
  2. Kõhukinnisuse muutusi? Haa haa

    Muidugi, meil on hea, meil on teraleib. Sellest saab vitamiine, kiudaineid ja aeglaseid süsivesituid. Saiast ja pastast ei saa neist kolmest mitte midagi. Müsli on kah tegelt üsna killer, mõistlikum oleks puder, nt kaerahelbe või tatra. Ma mäletan, et kui ma kaalujälgija olin, siis ma kohe varsti loobusin müslist, kuna see andis liiga palju punkte. Sai 2 lusikatäit süüa ainult. See selleks.
    Loodetavasti te kõik sööte porgandit, tomatit, paprikat, kapsast - need on madala kalorsusega, seedimisele kasulikud, odavad (vähemalt kapsas ja porgand), tervislikud.

    RispondiElimina
  3. Tsau Erika!:D
    värsked köögiviljad on on mu lemmikud,jee:D:D:D,vahel olin nad täitsa ära unustanud,aga nüüd on nad rõõmsasti jälle minuga,hurraa...

    S.

    RispondiElimina