giovedì 10 febbraio 2011

MIs s****i,see uuesti!!!!

jah,vahepealne aeg on läinud omasoodu,koos kõigi minu plaanidega suveks trimmi saada,täielik kaos...aga nagu juba öeldud sai,mis sitasti,see uuesti...ma ei hakkagi vahepealseid menüüsid siia enam kirja panema,piinlik on:Dja pealegi kõike ei mäleta ka,aga mul on jub aomal süsteem olemas kuidas ma toimin,et kõik kirja saaks..aga jah alustan siis puhtalt lehelt...
täna hommikul sõin müsilist keedetud kaerahelbeputru?!?,enne jõin ka klaasi vett sidurniga,siis laadisin endale puid autosse,jalutasin koeraga ões,siis läks kõht tühjaks,tegin endale salati. kurgist,paprikast,marineeritud kurgist,kirsstomatitest,sellerist.kodujuustust,,nämnämm sai..üks mingi röstitud kukkel ka..nii vahepeal,näksisin pähkleid(soolaseid pistaatsiaid)mõned kuivatatud aprikoosid. jõin vett...
ema tuli koju ja tõi poest saia,see oli nii hea,et ma saõin ja sõin ja sõin seda( oioi,valge sai nisujahust kõige figuurivaenulikum toode üldse),veits salatit ka juurde, mis enne järgi jäi..ja siis tuli uni...ärgates sõin ühe õuna.tõttasin tantsima...pärast jõin vett, sõin banaani,kõht on tühi,aga alla ei anna,see kord teen paremini;)---aa ja peaksiki tegema,sest trennis kaalusin ennast,ja see, mis sealt vastu vaatas,kohe üldse ei meeldinud mulle...nii et viimane aeg ennast käsile jälle võtta...
teile soovin ikka jaksu...
oleg nunnud
S.

Nessun commento:

Posta un commento