domenica 13 febbraio 2011

Olen taas teiega. vaatan, et vahepeal on nii mõnigi sissekanne tehtud . (Y) lahe.
ma käisin tallinnas sünnipäevadel peikaga.:D. tantsitud sai rohkem kui küll. sama ka alkoholitarbimisega.. :S
Reede hommikuks (kell 10) sõin hunniku kaneeli ja moosisaiu., noh kohvi vett ja teed ...nagu iga päev. õhtuks(kl 8) pool twix'i šoksi ja sellega reedene söömine piirdus. alkohol hakkas imekiiresti pähe. hirmus hakkas, :D
Laupäeval käisime hommikust söömas (kella 11paiku) ühes söögikohas kus pidime omletti sööma ja mingit baklažanirooga ja muud head ja paremat. aga see ei õnnestunud kuna toit käis suus ringi ja peale igat neelamist läks süda nii pahaks. istusime seal kaks tundi ja lõpuks ei söönudki suurt midagi. paar ampsu üht ja teist.,...väga halb. laupäeval rohkem ei söönud midagi. jõin õunamahla, cocat, vett, kohvi, siidrit, venini, viina, mahla, õlut. :S
Pühapäeva hommikusööki käisime hiina kiirtoidukohas söömas.(kella ühest umbes). nuudlid juurviljade ja munaga ning kevadrullid seentega. olin õnnelik, kui lõpuks söök alla läks.  teel tartusse sõin ühe jäätise ja natuke chilli pähkleid. vedelikke tarvitasin ka palju. ....

Selline põnev söögirohke nädalavahetus siis...minust mingit tervisliku toitumise eeskuju küll pole.
aga taaskord veetsin ma imeliselt aega ja kas teate, olen kohutavalt õnnelik :D !!

m.

Nessun commento:

Posta un commento