martedì 1 febbraio 2011

back in bussiness

Kes oleks osanud arvata et elu nii põnev on.
Soome ja kõik selle juurde käiv oli imeline. Sain kõvasti lauda sõidetud. niisama jauratud  ja joodud.
reedest sööki ma enam ei mäleta...aaa....mingit kala sõin väikse jupi ja kartuli. nimodi jooksupealt.  õhtul läksime tallinna ja laupäeval soome. hommikuks sõin ühe juustusaia. lõunaks kaks mandlit ja natuke rosinaid. õhtuks imemaitsvaid ahjukartuleid. laupäev oli üks väga purjus päev. ...mäel olles pläskut tühjendades  võib ootamatult väga purju jääda. ja õhtul kindlalt oli rummipidu. ..
pühapäeva hommikuks sõin kaks praemuna.  lõunaks siidrit, jäägrit ja minntu't, õhtuks pasta tomatiplögaga. :D
esmaspäev algas ühe võiku ja kahe pannkoogiga.lõunaks paar juustusaia. krõpsu sõin ka veidi. ja siis veel ühe juustusaia...ja redbulli jõhkralt ja pirnimahla. hommikul kell 4jõudsime tartu.
täna ärkasin pool8 et kooli minna. hommikuks tarbisin kohvi . koolist koju tulles 2pannkooki juustuga ja õhtuks sõin veerand kartulit, natuke värsket salatit ja kirjut koera, ...
Pärast soomet kaaalusin, ja olen juurde veits võtnud. a vb see on see kokakoola ja rumm mida sai rohkelt tarbitud. sest söömine ja füüsiline tegevus olid suht tasakaalus. ....ah ma ei tea ka....

 Reedel siis panksi kõik. onju, ja rea ühendame skype'i teel endaga....:D

m.

1 commento:

  1. tore kuulda, et àge oli! ja tore pilti ka nàha ja muud juttu:)

    imelik, et oled kaalu jàrgi juurde vòtnud, kuna sa sòòd mega vàhe?! ma sòòn rohkem ja olen alla vòtnud! vb toitainetes asi?

    ja ma tahaks niiiiiiiiiiiiiiiii vàga su synksil olla... ja kui just mingit imet ei juhtu, siis olen skype's teiega :D

    RispondiElimina