giovedì 17 febbraio 2011

heihopsti!

alustan tänasest ja siis meenutan, mis ma nädala jooksul söönud olen...üliselt olen nädalaga vägagi rahul:)
hommik:kell pool1,kuna normaalsetel inimestel on lõuna siis,tegin lõuna- ja hommikusöögi ühes...
klaas vett sidruniga(300ml),peotäis pähkleid ja rosinaid,riivitud porgand röstitud seemnetega,kauss ülimaitsvat suppi(ise tegime:kartul,porru ,tomat,ja ürdid),kruus teed,üks twixi "sõrm".kruus kohvi piima ja suhkruga(pole seda väga-väga ammu joonud)

ülejäänud nädal on alanud kenasti hommikuti poole 9 ajal,olen alati joonud klaasi vett enne söömist.mitmeviljapuder rosinate ,röstseemnete,õuna,banaani jne asjadega,(erinevatel päevadel varieeruvalt),rohkelt teed,eile sõin ka seda sama suppi.musta leiba.

esmaspäev,ehk sõbrapäev algas ülimagusalt)hommikut ei jõudnudki süüa,ainut ühe banaani),pilleka juures sain kohe mõnusat sefiirtorti"eeva" ps.mis on muidu minu ja pilleka lemmik!siis sinna otsa veel mõned kommid ja veits valget shokolaadi,nuumasid täiega oma kliente salongis:D,nii siis pakk tudengieinet,üks õun, tass teed,kaks juustusaia,moosisai,vahepeal veel vett,õhtul siis tatar,tomati-kurgi hapukoore salat,mingi kala,musta leiba,teed,küpsised shokolaadiga.

teispäev.algas sarnaselt eelmistele:vee,pudruga.lõunat ma ei mäleta...
aga õhtuks või nii sai tehtud kartuli-brokkoli büreesuppi,kõrvale kiluleiba ja supile peale röstitud seemneid..täiega nämma...enne sai näksitud mingeid võikusid ka ja riivitud porgandisalatit seemnetega.(suhkru ja äädikaga)

kolmapäev algas samuti pudruga,veega,teega(aga see hommik oli rohkem sinna lõuna kanti),vahepeal nosisime mingeid seemnetega küpsiseid...siis tegimegi selle tomati-porru supi,kõrvale leiba,supi sisse sai ka veel veits juustu pandud,jõime chai'd(kuuutatud piim erinevate ürtidega)ja siis veel teed neid samu küpsiseid,õhtul sai veel seda suppi söödud.

liikumise kohapeal niipalju,et mingis mõttes on täiega õnnistus,et mu auto käima ei lähe,sest ma olen terve nädala igalpool jala käinud,ja nii hea tunne on ja raha jääb ka selle võrra rohkem alles(tegelikult alles on vale öelda:D,lihtsalt investeerin mujale,muidu taoks kõik bensu peale) tunnistan üles,et ma teispäeval ei viitsinud tantsima minna,aga eriti süüdi ei tunne,kuna olen sellesuhtes ikkagi palju liikunud ja kaloritele tuld andnud..vuhuu


vaadates ilmasid(mitte kraade muidugi)tundub,et kevad pole enam mägede taga ja ega siis suveni enam palju pole jäänud...
nii et jätkake samas vaimus!!!:)
S.

2 commenti:

  1. ära sappi küll söö :D
    muidu oled ju täitsa tubli! veab, et saad tantsimas käia... tahaks ka teha midagi sportlikku, mis tuju lakke viib...
    räägi meile ka, kuidas sa seda suppi tegid? ;)


    r

    RispondiElimina
  2. sappi`?!?..ei sappi ma küll ei söö jah!kust üldse selline mõte:D`?millist suppi sa mõtled?

    RispondiElimina