sabato 26 febbraio 2011

Hommikuks (kella kolme ajal päeval) sõin kana köögiviljade (peamiselt konservhernes) ja eilse riisiga. Aga päris hommik polnud ka ju. Enne jõin vett, seetähendab, kogu aeg jõin vett. Magustoiduks sõin natuke maitsestamata jogurtit suhkruga. Ja jõin musta teed (halb mõte, nullis mu veetarbimise ja pohmell hakkas ohtlikult lähenema, pidin veel vett jooma).
Pärast päeval jõin veel teed (kummeli seekord) ning kohupiimakoogi tükikese ja kaerahelbemoodi küpsiseid. Prantsuse mõjud...
Õhtusöögiks sõin samast riisist tehtud minipannkooke koos piima, keefiri, sibula, juustude ja peekonitükikestega. Ning kapsa-tomati-kurgi salatit prantsuse moodi (mingi äädikasarnase olluse ja sinepiga ja oliiviõliga). Ja pitsalõigu ka mu hispaania korterinaabri toidu seast. Ning vastikut morssi.


Eile
Hommikuks praemunad saia ja peekoni ja teega ja magustoiduks kisselli, kaerahelbeid piima ja rosinatega.
Õhtul tegin riisi koos tsukiini-porgangi-sibula-küüslaugu-tomati-oliivi-shampinjonidega. Magustoiduks jogurtit meega. Jõime veini. Punast, valget, valget. Pärast jõin päris palju õlut ka. ja röövisin pitsa ampse.

Üleeile
Hommikul sõin õuna ja jõin teed vist. Pärast tegin salatit tomatist ja kurgist ja oliiviõlist ja praadisin muna peale.
Õhtul tuli inglane külla ja tegi salati: juust, mingi kapsas, tsukiini, tomat, äädikaline, ??? pluss oliiviõli ja pestoga praetud baklazaanilõigud. Magustoiduks tegin mina vabariigi aastapäeva puhul marjakisselli ja kama. Vein.

Mul on praegu probleem selles peamiselt, et ma olen liiga laisk või pole piisavalt aega, et rohkem kordi päevas süüa.

J

Nessun commento:

Posta un commento