mercoledì 2 febbraio 2011

ega siin midagi kiita pole...kuna raha nagu pole,siis süüa on ka vähem, ja söömine on muutunud kuidagi kaootiliseks,sest süüa pole,poodi ka ei saa minna.sest raha pole...muidu olen ikka jõudsasti üritanud normaalselt süüa,hommikud on ilusad: klaas vett,kaerahelbeputsru erinevalt,kas mee ja seemnetega(täna) või kaneeli ja suhkru ning puuviljadega.(eile),lisaks mõni võiku ka.täna oli siis maisileib sulajuustu ja basiilikuga...nüüd jõin ühe suure kruusi teed ära...kõht hakkab vaikselt tühjaks minema jälle...

eilsest toidust siis veel niipalju,et kodus(maal) läheb nagu alati käest ära.lõunaks pugisin kasekese komme,väike pakk kreekapähleid.paar võikut ja otsa ketšupi ja majoneesiga mikrouunis sulatatud juustusaiad(PAHAPAHAPAHA).üks apelsin.siis läksin tantsima..siis peale jalakeerutamist sõin ühe apelsiini,jõin vett ja teed,veits tatraputsu ja maisileiba.
kaal õnneks on sama,seega kaalulangusrindel muutuseta...aga sain endale pilleka käest ühed motiveerivad püksid...jalga nad lähevad,aga perse on veits kitsas,seega,kuna jalga lähevad siis polegi nii utoopiline eesmärk,vaid täpselt paras,veits peab alla võtma,et perse ikka ka korralikult sisse mahuks ja et ennast liigutada ka nendega saaks:D..on mille nimel pingutada:D
kindlat meelt!
S.

1 commento:

  1. mul sama, kui kuskil mujal kui kodus olen, siis on raske neid eriti hàid asju mitte syya... aga tuleb kindlalt meelt hoida kyll jah!
    ja samas, on ju hea kui eriti raha pole, siis ostad kasvòi riisi ja herneid ja sòòd seda ja jood vett! mul on vàhemalt nii, sest raha eriti pole ja peab kokku hoidma! ainult, et tervislikud asjad, nagu juur- ja puuviljad maksavad tavakliselt rohkem :(

    tubli, et pyksid ette vòtsid! mul pole siin kahjuks midagi, mis mulle veel vàike oleks, niiet pakid on oodatud! :D


    r

    RispondiElimina