mercoledì 16 febbraio 2011

mu ventilaator teeb sellist häält: "figaro, figaro, figaro, figaro, figaro..."

hommikul kell 8 sõin ühe banaani, sest võtsin narkotsi (loe: antibiotsi).
siis 10 ajal sõin ühe väikese tüki õunakooki
kell 14 ajal tegin pastat tomati ja parmesaniga ja jõin vett
siis enne 19 sõin kolm mmmmmmõnusat apelisini
ja pärast seitset sõin hiiglama palju sokolaadiküpsiseid, sest nad on mu lemmikud ja tavaliselt, kui paki juhtun ostma (150g), ei saa enne lõpetada kui ots peal :( ma tean küll, et kui ma ostan, söön kõik ära, aga vahepeal nagu niii õudsalt tahaks! nüüd luban kuus korra omale :D) pealegi oli mul tuju hea ja pidulik küpsisesöömine oli nagu vajalik. aga pärast oli süda paha ja midagi süüa ei tahtnud, aga siiski pistsin nahka paar allesjäänud makaroni ja ühe bruschetta (ahjus küpsetatud (tervislik) sai oliiviõli, küüslaugu ja mõne soolakübemega)
ei tea, võib-olla söön veel ühe apelsini või kaks, aga ei anna pead!

olen mures oma füüslise aktiivsuse pärast, kuna päevas küll ikka kõnnin poodi või kuhugile, või kooli või kes teab kuhu, aga rohkeks pepu liigutamiseks seda küll nimetada ei saa. (okei mõnikord tantsin toas mõne tantsu), aga siiski... tahaks ilusamate ilmade tulekul ikka mingit "trenni" minna tegema, aga praegu olen suhteliselt passiivne, mis on väga halb ja tunnen liigutamisest puudust.

..fiagrofigarofigaro...


r

Nessun commento:

Posta un commento